Rama rama dalam perut, jinjja?

23:02

Assalamualaikum & hi.

Serious. Jujur. 
Aku tak pernah tahu yang pepatah omputih berbunyi,
"Butterfly in the stomach"
ni betul betul boleh jadi in real life.
Bila-bila dekat, tiba-tiba rasa aneh kat perut.
Bila-bila teringat, tiba-tiba rasa aneh kat perut.
Dulu tak macamni pun?
Weh, apa ni? Kau buat connection apa ni dengan asid dalam perut aku?
( aku tak maksudkan nervous. Tapi ye kot mungkin nervous tapi entahlah. Aku super confuse rn pasal condition perut aku sekarang. Orang yg sama, effect yang sama. Perut, kau ni tak membantu tuan kau langsung ek?)

You Might Also Like

0 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.