Hilang bukan lepas

13:57




Aku dah pernah hilang sekali.
Dah pernah hilang dua kali.



Takkan aku nak kena hilang buat kali ketiga?
Sakit bodoh (tak tahu siapa bodoh, kau ke aku).
Bukan senang aku nak lepas.
Aku rasa memang aku tak pernah lepaskan pun.
Orang-orang tu cuma hilang je, tapi rasa tu aku tak lepaskan.
Still sama. Still percaya. Still sayang. 
Walaupun mungkin aku dah tak penting untuk orang-orang tu....


But then, once again kena remind balik;
Semua ni Allah pinjamkan.
Pandai ko mu nasihat orang tapi bila kena kat diri sendiri, ha baru tahu.
Okay, i belajar untuk redha k.
Kita..... senyum jela heh? Haha

You Might Also Like

0 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.