Dan mungkin

01:46





Salah ke kalau aku tetap pada penafian?
Salah ke kalau aku pegang pada bayang-bayang?
Salah ke kalau aku anggap diam tu doa?
Salah ke kalau-- aku anggap bahagia tu dia, walau tanpa aku?




Dan mungkin





Aku tak salah pada dia
Aku salah pada aku

You Might Also Like

0 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.