Lagu sedih satu please

01:44


I dont know. Tadi while having a conversation, suddenly I feels like I'm being lied. It just..... feel not right.
Tapi yang paling buat aku sedih dan bagai ditoreh toreh dengan kertas A4 (paper cut guys) is dia tu orang yang aku percaya. Orang yang aku ingat takkan menipu, at least dengan aku.


"Sobabtu oghang koba, don't you ever lie to girl"

Idk maybe we, girls, just have that instinct when people lie to us, eh? Boys tak eh? Ke ada je tapi tak cakap? Entah nantilah sembang tanya dak laki. Harhar.



Aih sedihlah. Rasa nak nyanyi lagu Patah Seribu je. Hm. Mungkin malam ni aku terlebih emo sebab baru lepas tengok hindustan We Are Family kot. Tu yg sampai terbawa2 in real life. Benda kecik pun sedih.


Ish. yela tu kot. For this time being aku anggap jela ni pembawakan emosi. Nanti kalau emosi aku stabil dan ternyata dia tak tipu, ha aku delete la post ni. Huahua.


Tapi, kalau korang kena tipu dengan orang yang kau percaya gilaaaaa, apa korang buat ek? *sambil mengharapkan reply2 dari stalkers or strangers macam lisa dapat dalam Istanbul Aku Datang. Sudahlah ko mu, berangan!*

Xoxo,
U ♥
*tiru lisa lageyy*

You Might Also Like

2 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.