Rasa Kaca

21:17






Permata dalam kaca. Cantik kan?
Tiap kali mulut buka, tiap kali tu juga kau puji sanjung
Bersinar. Berkerlip. Indah betul jadi permata.
Disebut nama, tersenyum yang disana.

Tapi pernah tak kau tanya-- siapa permata pada mata aku?
Siapa yang bila namanya disebut, aku tahan rasa?
Siapa yang dalam diam aku doakan bahagia dia, kejayaan dia?

Tak. Kau tak pernah tanya.
Sebab yang kau kisahkan cuma permata.
Bukannya aku-- si kaca.

You Might Also Like

2 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.