hampanya

19:59


Tadi test bc.
Ya Allah kenapa soalan dia mcamtu. Tak expect pun keluar cenggitu. Aku cuma expect keluar macam label-2, objective, definition and so on. Tapi ni suruh explain briefly tapi markah sampai 25 kau rasaaaa ??? Dahlah baca banyak gila topik last-2 yg keluar dalam 3 4 topik je.
Tapi yelah, papepun memang salah diri sendiri. Belajar tak masuk kepala.
Spesies lembap pastu tak sedar diri. Nasib baik comel. Hahaaha seronoknya kutuk dan puji diri sendiri ni. 

Tapi serious, i don't think that's my best.
Aku rasa aku boleh buat lagi baik dari tadi.
Tadi nak hentam pun tak tahu nak hentam apa. Tengok classmate sebelah panjang gila explaination, sampai dua kertas. 
Ye, memang aku selalunya yang jenis tak kisah sangat pasal exam ke test ke. Tak boleh jawab pun boleh je hentam pastu keluar exam hall duk huhahuha. 
Result lagilah. Malas betul nak layan. Nanti mulalah wujud perbandingan apa semua. Haha ai tak suka. 

Tapi tadi.
Lepas je lecturer kata masa tamat, and dia kutip kertas, aku rasa macam nak nangis.
Ye, gembeng gila an. Sebabnya aku tahu,
Aku boleh buat lagi bagus kalau aku betul-2 fokus. And yang buat lagi teruk, bila fikir parents. Rasa macam aku hampakan harapan diorang. Lelagi dengan keadaan ayah macamtu. Diorang nak tengok aku berjaya. Tapi ni je aku boleh buat?

Okay aku cuba untuk tak pressure kan diri sendiri. Haha what the. Relax dulu kot, boleh belajar lagi. Buat lagi bagus untuk final exam nanti. Test 2 ke. Haha
Kalaulah habis exam tadi aku tk sempat tahan empangan ni daripada pecah, mesti habis gang bawah meja tu tau kot sebab aku mmg bukan jenis suka-2 je nangis kan nak raih perhatian ke apa. Lol, i hate attention so much 😒.
Takpun budak-2 lain pandang badi sambil dalam hati "eeiiyuckkk overnya minah ni. Test je pun. Konon pandai lettewww. Eiii baik aku gi makan kat uptown lapar dah ni. Makan ayam masak manis tu sedap gak. E ehh nak ajak crush la macam ada chance je. Ehhhh ala dia dah jalan dengan orang lain. Aduhhh patah hati siakkkk 😭" hahaha lebih pulak aku 😂.

Takpe mu, next time buat lagi bagus k.
Pedulilah orang nak kata apa, nak dengki ke, asalkan kita buat kerja kita. Kita tahu kerja kita, tanggungjawab kita.
Watlek watpisssss ✌
Haha macam best pulak bagi nasihat kat diri sendiri. Dah luah pun kat blog an. Haha. Untung tau kau aku setia dengan kau dah lebih kurang 6 tahun. Fuiyooo dari zaman cinta monyet. Tapi still bertahan. Adakah ini cinta sejati? 💓💖
Hahaha #mudahterhibur #pleaselahgelak #hambarsehambarnya

Adios! Salam maghrib dari Seri Iskandar. 
Assalamualaikum 😊 

Hahahaha jap asal takleh nak post ni hak aduuuu error error mengadalah. Tumbuk karang eiiiisshhhhhhhh gedebuk aaaaa jatuh nenonenonenoneno mana mana mana jatuhnyaaaaa mana mungkinnn selimut tetanggaaaaaaaa hangati tubuhku dalam kedinginannnnn eeh nyanyi pulak kau ala apa aku merepek ni hahaha jap eh dah boleh belum ni nak save bagai dah boleh dah kot hahahaha okbye muahmuah

You Might Also Like

0 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.