Percuma a.k.a free sudah! lol~

15:54



Lonely lonely~ xD wehh, lagu I Wish daebak! (Y)

Exam dah habis weh! Hahaha. 
Masa hari last periksa, masing-masing memang dah tak sabar nak habis. Muka macam dah kena penjara 44 tahun menunggu masa dibebaskan lepas terselamat dari tali gantung. Lol merepek~
Cikgu pulak boleh pergi lambat-lambatkan waktu bio sebab budak tengah ambik moral. Pffft .
Akibatnya bukan buku bio yang dibaca, cerita hantu yang keluar. HAHA Memula villa Nabila, lepastu melalut Penunggu Istana, Kesurupan, Suster Ngesot, Seekers bllablablaaa~ Masa cikgu dah nak kutip paper bio 3 yakni paper yang last, budak kat belakang dah kecoh dah. Aku terdengar "....Running Man.." Haa, aku rasa aku tahu siapa. Hehehe :3 Cuma budak depan je tak bising sebab SN2 ada paper lagi. Tapi rasanya harini dah habis jugak kot? TAHNIAH! :D . Minggu depan sekolah, pulang buku. Result? Ohh please jangan bagiiiiiiii -________-

Gah, papepun we're free now. Cikgu, mohon bagilah kami peluang untuk bersuka ria masa cuti ni sebelum menempuh azab SPM pulak T^T *SPM dah? Cepatnya masa berlalu....*
Aku harap form 5 nanti otak jadi geliga macam Nadhirah! 

See gambar kat atas? Hahaha, masa tu Hongki tengah nyanyi "Lonely lonely~" Serious aku dah macam addicted dengan lagu I Wish. Music dia best, suara of course ah sedap. Cuma rambut dia kurang berkenan di hati. Pehal rambut kau kerinting dhoe? -.- Tapi dimaafkan, sebab suara kau sedap xD
Orang semua gila BigBang, B2st, 2pm, DBSK, Boyfriend semua tu. Aku pun suka jugaklah tapi aku lebih suka CN BLUE & FT ISLAND. Sebab konsep diorang lain ^^ *meniba kan aku bercerita


aku prefer rambut camni dari rambut keriting tu. Tapi ni agak ...... Haih malu nak cakap. 

Eh dahlah. Melalut dah ni. Meniba masuk kpop segala niii. Bahaya weh kalau terjebak. Tak boleh keluar karang xP . 

Byebye, love you, take care, muahmuah! ;* <--------style dulu-dulu="dulu-dulu" i="i" penutup="penutup">

You Might Also Like

3 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.