fizik + mimpi

19:00


Hai! Rajin pulak kan aku update blog sekarang. Hahaha. Bukan apa, alang-alang aku online kat laptop ni sekali sekala tu update lah. Rasa bersalah pulak kadang-kadang dekat blog ni. Maafkan kita awakkk :'( *LOL drama*.
Tadi periksa Fizik. STRESSSS!!! Dahlah semalam aku  baca macam nak taknak jea masuk kan. Pastu time periksa aku rasa macam apa yang aku baca semua tu tak keluar. Like.... Damn -.- . Paper 3 merepek.. Paper 1 kira kira tak dapat jawapan. Paper 2 lagilah. Soalan density segala bagai. Tu bukan ke tajuk form 2/3? Huh! Masa buat paper 2 aku siap agak awal sebab aku tak tahu nak buat apa lagi dah. Nak hentam pun tak sampai hati dah sebab banyak gila kott aku hentam! Esok Addmath pulak. Harap-harap Addmath membri sinar kebahagiaan buatku. HAHA merepek!

Okay, berbalik kepada ketam.

Haritu aku mimpi ustaz Firdaus. Hahhaa. Masa tu kita sekelas duduk kat dalam macam bengkel KH. Pastu tetiba dia datang pakai kemeja cekelat, lengan lipat dengan senyuman dia yang nampak gigi tu. Korang pulak bila dah nampak dia, menjerit macam apa! Hahaha. Lepas tu kita sembahyang jemaah kat surau. :D

Hahaha, aku pun tak tahu kenapa aku boleh mimpi dia. Maybe sebab kita kan exam dalam dewan mini. Mungkin kenangan masa form 2 belajar kat dewan mini terpanggil-panggil. Eceehh! Gara-gara mimpi tu, esoknya tengah jawab paper chemistry aku tersengih sorang sorang xD


manalah ustaz sekarang. Mungkin dah ada anak kott. HAHA


Btw, tadi aku terbaca blog Amir Shahmi. Pehh untunglah dah habis exam -,- Takpe-2 , lagi dua hari. Fighting! Dan yeayyyy kerana aku dah ingat password novel online aku. Cuti nanti bolehlah sambung mengarang sambil tengok Running Man^^ . Oklahh, dh nak maghrib, byeee! Nanti ada masa kita update lagi.*ciumpipikirikanan*


p/s: Budak form 3 dah habis sekolah. Sabar yea menunggu masuk form 4. Rasain luu! *evil laugh* Jumaat ni cuti . Yeayyyyyyyy! Tapi seminggu lepas tu straight 4SN1, 4SN2, 4SN3, 4AK sekolah. Shittooo -,-

You Might Also Like

3 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.