Tell me why ..

23:37


Okay, aku bosan sebnarnya. Tak tahu nak update ape tapi aku rasa sekarang aku dah tahu nak update apa. Hahahaha



Seriously bila dah masuk form 4 ni aku rase lain macam. Dah mula ade permusuhan dalam kelas. #Amboi ayat? Gahh lantak !
Memang aku tak suka bila keadaan jadi cenggini. Bila masing-2 mula mengata habislah. 
Aku tahu kalau tengah gaduh kita akan jadi macam budak-2 kan? Macam quote kat atas tu lahh. 
Then why not kita berfikir secara matang? Cuba fikir bila kita dah takde musuh, takde mengata satu sama lain. 
Hidup mesti aman bahagia makmur sentosa nusa damai scientex. K merepek .

Aku mengaku yang dulu masa mula-2 tu aku memang ter'emo' sikit. Ye lahh, kawan aku kott yang korang mengata. Kalau setakat sorang okay lagi. Tapi sekarang ni aku tengok dah makin ramai pulak. Masing-2 back-up bff, pastu yg bff pulak kena hentam. Tu yang sejak semalam aku just perhati jea korang tweet-2 tu. 
Tiba-2 aku rasa macam "Haihh penat lah tengok korang ni gaduh. Tak mature pulak dah aku rasa".

Aku bukan apa, sini kawan aku, sana pun kawan jugak walaupun tak rapat. So bila dah jadi camni aku rasa macam tersepit. 
Nak kawan sini nanti yang sana mengata kita, nak kawan sana yg sini cakap kita apa pulak kan. 
Aku rasa macam ... urgghhhhhhhh ! Seteres guaaa ! 

Okay lahh, aku buat post panjang-2 pun bukannya ada orang nak baca.
And aku nak cakap sorry lah kalau entry ni buat orang terasa, aku tak defend mana-2 pihak pun.
Cuma satu je aku nak cakap,
"Memaafkan seseorang itu adalah perkara terindah walaupun kita mungkin tak boleh berbaik macam dulu"
Dan bagi aku minta maaf tak semestinya kita salah :)


Tak rasa ke aku punya entry ni emo sgt? Hahahahahaha. Just my opinion kay.

Aeen : Aku still dendam ngn kau ni. Haha. Dendam berahi ~ xD
Dijot : Kau jangan berani-2 nak rampas Muslim aku , he's my only. Eh lupa Nami kan adaaa :P

You Might Also Like

2 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.