12345

17:07


Haii korang ! Haha.
Cuba tengok tajuk ? Kenapa 1 sampai 5 jea? Sebab nombor 'enam' rosak , aku malas nak bukak on screen keyboard tuu . :P
#Haha, sebenarnya tajuk tu takde function pun. Aku tak tau nak letak tajuk ape -.-
 Lama kott aku tak update blog . Eh, Myra dengan Mimin lagi lama rasanya. Haha
Aku jeles tengok Aeen dengan Dijah duk update blog, kalah aku =='
Tapi masalahnya bila aku nak update nilah.. Tade idea. Huahuahua
Okaylah, kita main share-2 gambar jea lah eh? Boleh kan boleh kann ? *sambil blink-2 mata bajet comel*

Tadi aku bukak folder gambar terjumpa gambar-2 ni :-




masa form 2 kott , haha .

Bawah ni kenangan 3KRK1 :)

haha, cuba cari akuu :P

Koir bebehhh !


Masa pertandingan mewarna 'paksarela' -.-


Hewheww 

 Meja aku :)

Bajet nak tulis nama. Eh mestilah! Penat tau kitorang buat kerja . :D

Hijau  & Purple :) Comeellll !

Chaq !! hahaha

3KRK1  , love you ..

Aku stress kalau tengok gambar ni? Kenapa? Tengok jea lah sendiri -.- #Beza dulu dan sekarangggggg

Okay, tu jea. Bai. Oh, sorry kalau lambat loading . Banyak gambar pulak . :P

Aku dah tukar skin . Hihi. Sekian :)



You Might Also Like

2 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.