Haihhh

17:27


Pagi-2 saya bangun pukul 5.30. Okay, lambat daripada biasa. Mandi, siap, solat, makan, tiba-2 van datang. Baru ingat nak potong kuku + kapur kasut , tapi tk sempat. Haihh.
Sampai jea kat sekolah, lampu kat dewan tak leh bukak kann, tension jea aku. Baru ingat nak buat sakibaki homework kt skolah. SHTI .
Aku duduk sensorang kat tempat form 4. Sorang-2 okay, kawan2 aku semua datang lambat. Paling-2 pun pukul 6.50 gitu baru ade seketul. Aku dari 6.30 pagi duduk menganga kat situ. Memang rasa macam forever alone ah pagi-2 tuh kan. -.-
Pastuh dah duduk sorang-2 terpandang pulak bilik katering. Pastuh teringat ... ahhh . Pandang tempat lain.

Pastuh Syaza kecik datang. Dia ajak gi tepon mak dia blablablaaaa~
Perhimpunan start.
Blablablaaaaaa~
Potpetpotpettt~
Dah habis .
Beratur nak masuk kelas.
Aku nampak pengawas check2 kuku. Aku tengok kuku aku, "Haihh, memang tak ah. Kena pulak kat minah ni kan"
Dah, kena tahan buat kali pertama okayy . #see? Aku budak baik kann. -.- haha

hiasan semata. Kuku aku tak sepanjang ni okayy . -.- Memang kuku aku jenis putih tu byk, kalau nak potong sampai putih tu habis, sakit kott . :/

Pastu dah masuk kelas tiba-2 Cikgu S_ _d_ _  masuk marah-2 cari budak PPI. Aku pulak lepas dah kena tahan terus lupa pasal penggambaran PPI tuh. Cikgu lagi nak marah-2, tahulah aku ni Naib Setiausaha tapi aku tak pakai baju uniform, sebab tu aku tak ingat langsung pasal ambik gambar. Pastuh tetibe Cikgu S_ _ w _  tegur nak ambik gambar tak leh pakai baju kurung, blablablaaa .. Pastu cikgu pun suruh masuk kelas balik. Pehhhhh --'

#Aku tak pakai baju ni sebab baju ni haritu terkena Nila , bercapuk. T-shirt pulak aku belum beli lagiiiii

Then waktu BI, boleh pulak perut aku meragam bagai nak rak . Aku da macam nak nangis dahh . Nasib baik tak meleleh lagi. 
Nasib baik jugak waktu Sir Ramesh tak banyak songeh, dapatlah aku belajar dengan tenang setenang-tenangnya.

Dah sampai kat rumah, boleh pulak kan tiba-2 laptop ni buat hal. Sikit-2 mati, Huhh !

Okayy , dah. Demikian tadi kisah tension saya. Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa hari malang saya jatuh pada hari ini -_-
Mintak-2 lah berakhir sampai di sini saja. Sobsobss #Ayaatttt !

#Pengubat hati jap.
 Malam ni Malaysia vs Japan.
Harap-2 nasib malang aku tak jangkit kt diorang. Muahahaha~

p/s: aku ingatkan kau dah pindah, . Haha
 #abaikan 

You Might Also Like

0 comments

Lots of love , 움무 ♥

Popular Posts

Nak taruk palagey niiiii

Aku.... tak tahu nak letak apa kat sini. Haha nanti ah aku update lagi. Blur ni template baru huhu


Hadam

"Tolong. Terima kasih." Hargai. Jangan malu. Selagi ada. Dah takde jangan nak menyesal.